nedjelja, 27. veljače 2011.

Nagradica

Evo sam i ja počela dobivati blogerske nagrade. Nagradila me tera craft koja izrađuje predobre stvarčice, između ostalog i sa vunom ,i to na način koji ja želim naučiti, a to je filcanje.

 Pravila za nagradu "Svestrane blogerice"su:

  • preuzeti nagradu
  • napisati 7 stvari o sebi
  • proslijediti nagradu na 15 drugih blogova

 1. )Čini mi se da ja samo dodajem  na popis stvari koje želim
       naučiti, a nikako početi; ali budem, budem -čim dobijem
       godišnji.
       Ili ostanem bez posla, za što isto postoji vjerojatnost, jer je
       ova krizis, izgleda sve dublja i dublja.
       Nema veze, u jednu ruku bi i volila, jer bi imala više vremena
       za stvari koje me zanimaju, a i mogla bi im se posvetiti i možda
       i napravit nešto konkretnije (ovo je : Always look on the 
       bright side of life).A, s druge strane, one normalne i realne,
       bilo bi bolje ipak ne.
2.) Jutro započinjem turskom kavom i cigaretom- koju bi tako
      rado zeljela preskočiti (zastalno). I to je na popisu za korizmu
      (nadam se da ću ovaj put i uspjeti; i nakon korizme)
3.) Rekao bi moj muž da mi je glavna osobina -šticljivost
      (lako se uvrijedim)
4.) Kad smo kod toga, lako se i rasplačem.
5.) Plačem kad se smijem (ono baš,baš)
6.) Ne znam pričati viceve -ne mogu od smijeha uopće pričati
7.) Kasnim..., uvijek mi je sve zadnji tren, bez obzira kad počnem
     s pripremom.

Evo 15 dragih blogerica kojima proslijeđujem svoju nagradu:
- Romantales
- Cronitty
- Drenka chrochet
- Hobiholičarka Tenchee
- Good Ghost
- Gogin kutak
- Chic blog boutique
- Art drops
- Jednababaroga
- Kek's made
- Lilly
- Mama kreativka
- Karmen-Moj svijet stvaralaštva
- Radionica SmallG
- Mare

3 komentara:

  1. Neznam zasto , ne radi mi Google reader i puno sam postove propustila...hvala ti za nagradicu...i bas dobro da sam te upoznala bolje sa ove 7 stvari o tebi

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga hvala na nagradi:))
    E, a sad imamo jedan problemčić:
    Ti nisi komentirala, ja sam zaboravila na tebe
    A ja sad tražim, i ne mogu te pronaći u mojim sljedbenicima, help!
    Da li si pod koji drugim imenom?

    OdgovoriIzbriši