subota, 19. veljače 2011.

Kasnim....

Kasnim, znam, stara vijest ..... ali nisam mislila ni spominjat Hajduka, ali kakva bi ja to "Splićanka" bila. Vjerojatno ste već sve vidjeli na TV, ili po novinama.
Nisam ni neka navijačica, ali muž nadoknađuje. On je bio tjedan dana prije uživljen, kao da slavi svoj rođendan ili bar najboljem prijatelju; te bakljade, te koreografija, te koncert.
Iako, mene to sve ne zanima , u prošlu subotu navečer točno u 00:00 stala i ja na prozor da vidim o čemo on to priča 10 dana.
I,...................... čeljust do poda (ko' u crtanom). Evo, ovako je to otprilike izgledalo s mog prozora.


Slika je iz Jutarnjeg, jer je moj aparat malo koma (posebno za noćno slikavanje). Moja bi bila još i bolja, jer živimo na uzvisini iznad Solina, tako da cijeli Split "imam na dlanu".
Čudno, kako se za takve "pizdarije" uspiju svi ljudi angažirati i organizirati nešto takvo, a u svakodnevnom životu za pitanja koja se tiču sviju smo potpuno neangažirani i neorganizirani.

Nego.....
Već danima, samo čitam i pregledavam vaše blogove i samo dodajem popis stvari /hobby-a/ koje ću morati pokušati naučiti. Nevjerojatno, koliko ljepote se može napraviti od kutija, salvetica, sličica, starih okvira, fimo..... već sve znate. Samo, ja nisam znala.
Sad mi je prvo na popisu: pogledati tutoriale (jedno po jedno)
                                      -nabaviti sav materijal i
                                      - baciti se na posao
Još je veliki plus, što bi i djecu mogla uključiti u sve to, jer dok su oni sa mnom, nekako mi pletenje i nije opcija. Mislim, pokušam tu i tamo 10-15 min (dok su zauzeti gledanjem crtića ili kockama), ali svjedno sam noćna pletačica. Sa ogromnim podočnjacima; jer uvijek mislim : još samo jedan red..... koji  iziđe i 10-ak redova koje na kraju i falim pa je na redu stvar koje sam se užasavala na početku učenja pletenja:"Kako ću sad nazad :((((  ??????"

Kod nas bi se reklo pletenje unazad (odnosno obrnuto od onog što si napravio) - na you tube TINKING (unazad knit -ing ) ----> na hrvatski TELP -enje (hahah)
Nije teško, navikneš i na to. Greške se uvijek dešavaju, samo sad ih puno brže uočim. A za duže šalove još uvijek koristim SAFELINE; moj sigurnosni držač očica na broju - svako 15-ak redova provučem vunu drugačije boje, pa ako je greška otparati i nije teško- par redova.

Broj komentara: 8:

  1. Ooo, a ja pomislila da se želiš izvježbati za pletenje unatrag, doslovno pleteš s lijeve na desnu stranu, neki i to znaju! Najprije opletu red normalno prebacujući očice s lijeve na desnu iglu i onda ne gubeći vrijeme, ne okreću pletivo već nastavljaju, ovaj put prebacujući očice s desne na lijevu iglu.
    Ovaj video nije ništa drugo nego paranje reda hvatajući istovremeno očice,; to redovno radim ako sam pogriješila negdje u mustri, ne jako daleko od mjesta na kojem se nalazim u uzorku, treba li parati više redova, onda param do jednog reda prije pogreške i zadnji red param očicu po očicu tako da ih odmah hvatam na iglu - isto kao na snimci samo što očice nisu na igli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihihi! Ne bi baš daleko dogurala, ali nije bilo tako davno kad mi je to pletenje unatrag zadavalo muke.
    Bilo bi mi možda i bolje da sam odmah vježbala-pa bila stalno na 0:) (ali ja sam odlučila učiti u hodu )
    Sad mi je već normala; brže primjetim grešku i vratim se:)

    OdgovoriIzbriši
  3. I bolje je da se vratis i ispravis gresku nego da ti poslije bode oci. Cak i kad je drugi ne vide ti bi je vidjela.
    I ja kad pogrijesim ne skidam rad s igle kad param nego se polako vratim nazad. Ima mustri u kojima je kad skines rad s igle tesko pohvatati sve ocice. Ovako je mozda sporije, ali sigurnije.

    OdgovoriIzbriši
  4. U koji post....
    Prvo da ti odgovorim na tvoje pitanje - možeš se uključiti od idučeg tjedna, stavit ću te na listu. Moj Giveaway traje još cijeli ožujak.
    A sad što se tiće Hajduka - čula i vidjela po blogovima, a ljudi su željni zabave i druženja, s obzirom na svakodnevnu situaciju.
    A pletenje? Nikad nisam okretala igle kako bih parala jer mi je to "naopačke", ja to radim na normalan naćin, a ako je greška bila ispod kojih par redova, onda sam lijepo sve očice skinula dolje s igle, isparala i ponovno ih nanizala na iglu, meni je to jednostavnije nego se mučit ko da sam "lijevak"
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. ah, i moraš biti moj sljedbenik
    (zaboravila napomenuti)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti kasniš sa postom o Hajduku, ja kasnim sa komentarom:))) Sad smo jedan jedan, hehe...
    Vidim da si posjetila moj blog, svega i svačega volim i pokušavam raditi, ali ova umjetnost sa dvije igle mi je znanstvena fantastika... kukica prolazi, svašta uspjevam s njom, ali s dvije igle, nikako... čini mi se svaki put da ću barem jedno oko iskopati...
    Zato mi je gušt gledat ovakve stvari, kapa doli šefice...

    OdgovoriIzbriši
  7. @Cronnity- šta je sigurno, sigurno je :)
    @Good Ghost-već jesam :) Skoro od početka blogiranja.
    @ Eda -hvala. Ali da se ti primiš toga, mislim da bi za par dana nastajala čuda. Kao i sa svim ostalim materijalom koji koristiš:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam svojedobno imala naviku plesti uz druženje, kad mi dođu prijatelji, uz razgovor i piće. Onda sam skužila nakon koliko pelin-cola moram ostavit pletivo sa strane jer krenem radit grešku za greškom, pa ujutro moram parat :)
    mrzi me paranje, ali je neminovno, pogotovo jer nikad ne radim prije pletenja ono testiranje veličine (gauge), pa bude svega i svačega.

    OdgovoriIzbriši