ponedjeljak, 14. ožujka 2011.

Stari-novi boravak

Nije baš preobrazba kao što sam viđala na drugim blogovima, kad iz potpuno bezličnih stvari naprave divote,
ali valjda može proći pod preobrazbu.:)
I nije moja, nego mog  tate.:)



         PRIJE                                                                          POSLIJE
Kako  u podstanarskom stanu ( koji je već bio namješten,( jer nismo ni  mislili da ćemo se toliko zadržati) nema baš ni mogućnosti za nekakve veće preinake, ovo mi je došlo kao naručeno. Samo je malo osvježilo prostor, i ja sada imam novi -stari dnevni boravak.
Daleko od onoga što bi željela, ali i male  promjene stvarno oraspolože. Mene, barem...

E,i da se pohvalim ...... prolazi i već 6.dan nepušenja (za korizmu, ali i zastalno vjerojatno) ..... teško, ali za sada uspješno. Nervoza već lagano prolazi, spavanje se normalizira (meni bi najlakše bilo sve prospavati), koncentracija dolazi na svoje, nadam se da ide sve lakše i lakše :)

Broj komentara: 6:

  1. Imas pravo osvjezio se prostor. i mene male stvri cine sretnu i tako i treba biti.
    ja bi ovu masi obojila crno ili neku drugu boju

    OdgovoriIzbriši
  2. Pratim te :)
    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako je lepo sada :) 'osvezeno' kao sto si i napisala :)
    yecilii.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim te ohrabriti da izdržiš i ostaviš se zauvijek cigareta. Ja sam prestala prije 14 godina i sada bih rado glavom o zid lupala što sam uopće ikada zapalila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala:) Nadam se da ću i ja nakon 14-15 godina moći reći to isto. Zasada sam ponosna na ovih 9 dana; malo po malo. Ali'sve je lakše i lakše:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prošvrljala sma malo po tvom blogu i jako mi se sviđa! Kreativna si i simpatična, sa zadovoljstvom ću te pratiti i komentirati.

    Topli pozdrav iz Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši