utorak, 18. siječnja 2011.

Pokušaji i pogreške

Tek kad počneš raditi s nečim, vidiš koliko ne znaš.
Mislim na blog- pošto sam nova, sad kad pokušavam napraviti smislenu stanicu, tek onda vidim koliko mi fali informatičke pismenosti.
Je, je. Sve je lako. Nakon nekog perioda.
Ovaj blog pišem samo da vidim kako će izgledati na stranici, a i da ne posustanem i odustanem. Dok se ja ušemim, u ovaj TOTALNO novi svijet.
Raverly je bio priča za sebe, otkriće Amerike za mene:)
Čak i sad, nakon godinu dana, čini mi se da sam otvorila tek mali prozorčić od toliko mogućnosti koje taj program nudi:) Za nas, zagrižene pletačice :)
Tako je i sa blogom, dajte par savjeta :)da ne lutam.

4 komentara:

  1. Ako ti treba pomoc pko blog ili bilo sto drugo slobodno pitaj .
    Ravelry je stvarno otkrice Amerike za puno ljude!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti na posjeti a što se tiče bloga znam ooooo znam kako je to na početku:))...ali u međuvremenu sam "nešto" i naučila.......ako trebaš savjet ili pomoć tu sam:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, siguno ću još trebati pomoći. Ali, ima ovo istraživanje i svojih čari--> uz čitanje i promatranje drugih blogova ću "pokupiti" i puno drugih interesantnih savjeta i ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Na žalost u uređivanju bloga ne mogu nuditi pomoć, sama sam se snalazila u meandrima html kodova, pokušavala i izluđivala kada nije bilo kako ja želim. Nadam se da ćeš i ti riješiti probleme koji ti se čine nepremostivima u uređivanju vlastite stranice.
    Na ravelry svakodnevno stižu novi članovi, nadajmo se da će to stvoriti kritičnu masu domaćih kreativki, možda tako organizirate i pletački susret u Splitu.

    OdgovoriIzbriši