ponedjeljak, 17. siječnja 2011.

Hello!!!!

Evo da se i ja okušam u "blogiranju".
Pletenje i sve vezano uz to (surfanje internetom u potrazi za predivnim vunama, patternima...) me toliko obuzelo, da sam se odlučila okušati i u ovome i pronaći istomišljenike i  virtualne prijatelje u pletenju.

Malo čudno, u nekoliko sam navrata pokušavala pisati dnevnik (kao tinejdžerica), ali nakon kojih mjesec dana bi sve pokidala i bacila.
Vidjet ćemo, kad prođe tih kritičnih mjesec dana, hoću li poželjeti izbrisati sve što sam napisala :)

Prije godinu dana sam počela sa pletenjem i kukičanjem, i još uvijek me drži. U biti, još sam se više navukla:)
Nažalost, uz posao, muža i djecu i ne stignem ni 100-ti dio onoga koliko bi htjela, ali.... bit će vremena i za to.
Nadam se da neću do tada oćoraviti toliko....:)
Nažalost, u Splitu se, za razliku od drugih gradova (koliko sam uspjela vidjeti) ne održavaju nikakvi pletački susreti.
To mi nekako izgleda pozitivna, stvaralačka i zafrkantska atmosfera. I nešto što bi definitivno trebalo organizirati u svakom gradu. Da znamo da nismo usamljeni u svom hobiju.

Mene, doduše, još uvijek svi zafrkavaju kad me vide da pletem (još se nisam ni usudila pokušati u javnosti), ali se isto preporučuju da za njih nešto ispletem. Ili, kako bi moj sin rekao: "Kad ćeš meni nešto ISPLETETATI?"
Još sam ja na početku; dok ima ???? za koji mi treba youtube pomoć :) Doduše, za sve što sam do sada isplela  sheme su bile na engleskom, tako da bi za hrvatski opet bili ????

Ali, hvala Bogu na naprednoj tehnologiji. Stvarno, kako su se prije rješavale takve nedoumice? ....Ako netko u blizini zna, ako ne onda izmišljaš po svome?
Davno me mama naučila kukičanju. U 4 osnovne; preko ljetnih praznika -da malo ubijem dosadu. Isplela sam jedan miljetić (imam ga i danas- moram ga pronaći i uslikati), rekla mami - "Vidiš da znam" i to je bilo to. Do prije godinu dana kukicu nisam uzela u ruke.

A mama, godinama, otkad se ja god sjećam kukica je bila u blizini. Nikada, do sada, nisam mogla razumjeti kako joj se da stalno kukičati (dok gleda tv, priča ili pije kavu). Sad znam ...
I razumijem. Savršeno.

4 komentara:

  1. jučer mi je prijateljica rekla da sve žene do 30 godina koje ona zna pletu. doduše, to se odnosi na Zagreb, ovde je drugačije.
    ja sam totalno za splitsku pletačku grupu, samo što u ovoj fazi u životu nemam, ali zaista uopće, vremena. al iduću zimu I'm game! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je tako.Ali, valjda ćemo i mi uspjeti nešto organizirati. Malo nas je, malo u Splitu.Nažalost ....

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ti dobrodošlicu u blogerski svijet! :)) Drago mi je da si mi ostavila komentar pa sam te našla jer tko zna kada bih inače... :)) Ja inače ne pletem, baka je majstorica za to, no voljela bih naučit pa onda neka ovo bude kako tvoj tako i neki moj početak! Kiss ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Halo Miranda pozdrav iz Samobora. Super si se pokazala za početnika. Evo i ja polako počinjem širiti svoje znanje više od onog pravo-krivo naučenog u osnovnoj školi. Nadam se da su blogerice otvorene za udijeliti koji savjet.
    Pozdrav
    Jasmina :)

    OdgovoriIzbriši