nedjelja, 23. siječnja 2011.

Nedjelja



Zasluženi odmor... koji ja provodim u čitanju postova s drugih pre-pre zanimljivih blogova, dok moj stariji sin igra playstation, a mlađi i muž spavaju.
Kad čitam sve vaše postove- nekako me obuzme osjećaj -pa o čemu ću ja pisati pored ovak kreativnih i nadasve zanimljivih ljudi.
Svoju "kreativnost" baš i nisam u potpunosti istražila. Prvi kreativni podhvati nastali su silom prilika- kad moj je stariji sin (svojeglav, kakav je) za maškare odlučio biti lik za kojeg nisam uspjela pronaći kostim.

Tako je prije dvije godine (maškare 2008) nastao
SPUŽVA BOB, od kartonske kutije, proreza za glavu i ruke, kolaž papira i ljepila.
Naravno, uz pomoć muža i začetnika ideje koji je davao savjete kako bio on želio da mu maska izgleda.
 Doduše, nije bila baš kreacija u kojoj se tada trogodišnjak mogao normalno ponašati, stajanje i hodanje (bez sjedenja), ali njemu to nije ni najmanje smetalo.



  Nakon toga se podrazumijevalo, da sami radimo maske. Pa je prošle godine (2009)bilo : "Ja bi, ja bi , ja bi bio DINOSAUR."Opet oduševljenje, maska kakvu je želio. Mada su na Rivi, u prolazu svi komentirali krokodila, T-rex se nije dao omesti .....
Ove godine se i mlađi brat pridružio ideji , pa još uvijek smišljamo. Jer ipak, treba na vrijeme početi ....

I to je to što se tiče moje kreativnosti. Sve dok nisam otkrila, pletenje i kukičanje. Sad, to i nije neka posebna kreativnost, ako sve radim prema uputama. Ali dobro, mojih ruku djelo.




3 komentara:

  1. Mom sinu bi se svidjele obje maske. Doduse, on je trenutno u fazi Supermana, Batmana, Spidermana.... Vec sada znam da za Halloween zeli biti Superhero koji leti i spasava ljude. Pozdrav iz Georgie!

    OdgovoriIzbriši
  2. U početku se svi drže nekih uputa, kasnije kako stičeš iskustvo i upute su ti sve manje važne, služe više onako okvirno. U Italiji pred svaki karneval na kioscima osvanu i časopisi sa modelima za maškare, ne znam mogu li se i kod nas nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Cronitty -pozdrav iz Splita. Tako je to kad nam dječica imaju bujnu maštu, ali i gušt je poticati ih da neke svoje male planove mogu i ostvariti:)

    @Roman Tales- da,da znam ---> praksom do savršenstva. Ja još čekam trenutak kad mi, nakon pročitanih uputa,neće trebati "You tube" ....hahah.Još malo, svakim projektom sve manje nepoznanica :)
    A u nas, za karnevale- po dućanima otprilike iste maske; ali zato ljudi većinom imaju neke svoje "kreativne" i originalne kreacije.

    OdgovoriIzbriši