ponedjeljak, 23. svibnja 2011.

Mjesečni post



Koliko sam na početku blog-iranja mislila da ću pisati nekoliko postova tjedno, hihihi, sad sam na jednom mjesečno (pljes-pljes). Svakodnevno ćirnem na sve blogove koje pratim (svakim danom ih je sve više), redovito se oduševim, zapišem natuknicu ili za "pokušati naučiti" ili za "must have" i log out.
I još uvijek pletem/kukičam. Samo, puuuuno manje. Počet ću i volit zimu, samo iz razloga što smo više doma, pa samim time imam i više vremena za pletenje.
Nekoliko sam sitnica ipak uspjela i završiti: još 2 kape, broš (ružicu na koju sam vrrrrlo ponosna), a i nekoliko šalova je još uvijek na iglama. Čekaju malo hladnije dane.
Ali, ništa od slika (za sada). Sve sam ja to uredno poslikala, iako, nakon slika s većine blogova moje su hmmm-hmmm (beze veze), ali ne mogu ih prebaciti na kompj. Svi portovi za usb (ili kako li se to već zove) su riknuli, i radi jedino za miš i tipkovnicu, a na te mi ne prepoznaje aparat.
Eto, tehnologija me izdaje.
E, i novost.Opskrbila sam se osnovnim sredstvima za decoupage. U Splitu, strašan izbor, tako da smo ja i moj sin prošli dućana i dućana dok sam ih napokon našla u "Škatule". A salvete, hahah, toliki izbor da smo na kraju kupili salvete na formulu.
I izlipila sam kutiju za autiće. Zadovoljni rezultatom.Slike nekom drugom prilikom.

4 komentara:

  1. Čekam i čekam da proradi tvoja tehnologija... pa da vidim konačno fotkice:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Eda, čekam i ja; ali mi je u međuvremenu i foto-aparat otkazao poslušnost. I to na koncertu BON JOVI-a.Grrrrrrr!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Svi smo usporili, ja se zbog toga ne brinem puno. Ovi moj hahar oće stalno vani, tako da smo uglavnom po parkićima, al doć će i taj godišnji.

    Uglavnom, dekupaž, jeij! Navijam za te tvoje USB portove da mogu vidit slike. Mi imamo neki ka produžni za usb, u komp uključiš s jedne strane, a s druge imaš nekoliko štekera u koje možeš uključit par USBa. možda bi s tim mogla kombinirat i miš i tipkovnicu i fotoaparat?
    Druga stvar, znaš li da imaš hobby art shop tamo di je Jaglac, samo s druge strane zgrade (prema Firulama)? bila sam tamo jednom ali pari mi se da imaju solidan izbor svačega. Iako ja sam još najlipše salvete našla u DMu, uzmeš dvi za decoupage, a ostalo za kad dođu gosti. Eto koliki mi je komentar, mogla sam post na blogu napisat ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. @tena. Malo kasnim s odgovorom, ali to s kvarovima tehnike ide serijski. Sad ti odgovaram s posla ----> riknuo i komp :(
    Nevjerojatno !!!!
    Hvala ti na preporukama, morat ću ćirnuti i tamo-vidila sam na Face-u

    OdgovoriIzbriši